Professionaliteit bij klachten

Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze opdrachtgevers.

Feedback is van onschatbare waarde en stelt ons in staat om onze dienstverlening continue te blijven verbeteren. Het kan natuurlijk voorkomen dat er een situatie ontstaat waar je niet helemaal tevreden over bent. We nodigen je uit om dit met ons te delen. Deze input is cruciaal voor ons om te zorgen voor een betere klantervaring.

Vul het formulier in en beschrijf je klacht zo gedetailleerd mogelijk, zodat wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.

"*" geeft vereiste velden aan

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 8 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Procedure

    Stichting Examenkamer streeft een betrouwbare meting en een gelijke behandeling voor elke examenkandidaat en opdrachtgever na. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval kun je een klacht indienen. Een klacht kan schriftelijk worden ingediend per e-mail, brief of via het klachtenformulier op de website van de Examenkamer. De klacht wordt zo spoedig mogelijk schriftelijk bevestigd en er zal worden aangegeven binnen welke termijn de klacht wordt afgehandeld. De klacht wordt uiteraard op zorgvuldige en objectieve wijze onderzocht, waarna de bevindingen zullen worden besproken.

    Voor de uitgebreide uitwerking verwijzen wij je graag naar onze klachtenprocedure.

    Download hier de klachtenprocedure:

    Download

    © 2024 Stichting Examenkamer K.v.K. 41159758